dimecres, 17 de maig del 2023

TASCA 6. DIÀLEG DELS RATOLINS CECS

 TASCA 6: DIÀLEG DELS RATOLINS CECS


1) Fes el recompte de torns:


En primer lloc, en total hi ha 45 torns d'intervenció. 

8 són de la mestra i 27 torns per part dels infants. Està bastant equilibrada la conversa


2) Busca exemples de:


- La mestra recollint aportacions → la mestra està receptiva a escoltar les aportacions dels infants i no només explicar ella.


Exemple

  • Marcos: Y son ciegos.

  • Maestra: Ah, sí, ¿cómo lo sabes Marcos?

  • Marcos: Por el título.

  • Maestra: Vamos a leer el título todos juntos.


- La mestra reconduint idees:


Exemple

  • Miguel: Un vecino de mi bloque es ciego, ¿también lo ve todo negro?

  • Maestra: Cuando lo veas, se lo puedes preguntar y nos lo dices. Volvamos a la portada y a los siete ratones.

  • Maestra: Ahora vamos a cerrar los ojos. ¿Qué colores podéis ver?


- Infants aportant idees a un mateix tema →


Exemple 

  • Maestra: ¿De qué puede tratar?


- Aportacions que no queden recollides a la conversa general →


Exemple

  •  ‘’Maestra: Ahora vamos a cerrar los ojos. ¿Qué colores podéis ver?’’


- Mestra començant un tema nou →


Exemple:


  • ’’ ¿Conocéis los animales de la portada?’’


- Nen o nena començant un tema nou →


Exemple:


  • Marcos: “Y son ciegos”.

  • Yunan: ''Mi abuela me explica un cuento sobre siete ratones ciegos, pero nunca había visto este libro''

  • Miguel: “Y la historia del ratoncito Pérez”.

  • Miguel: ''un vecino de mi bloque es ciego, ¿también ve todo negro?''

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

TASCA 2: L’OFICI D’ENSENYAR

1. El primer text parla de dues maneres d'entendre l'ensenyament? Podries definir cadascuna d'elles breument amb una frase? La p...