TASCA 2: L’ofici d’ensenyar
Seminari B
El primer text parla de dues maneres d'entendre l'ensenyament? Podries definir cadascuna d'elles breument amb una frase?
Pel que fa al primer text, bàsicament, ens parla sobre el model o figura del docent i la seva manera que té de dirigir-se als seus infants. El segon text ens parla de com es fan o es porten a terme les participacions en activitats conjuntes i rellevant.
Amb quina de les dues maneres t'identifiques més i per què?
M’identifico més amb la segona lectura, ja que estic d’acord amb la seva manera d’innovar fent contradiccions al sistema i es vol arribar a un camí més perfecte i sempre millorant permanentment, és a dir, que sempre puguem donar sorpresa que els infants no s’esperin el que vindrà al dia següent i no caure en la quotidianitat.
Quin sentit pren la metàfora del "rai" en aquest text?
En el text ens diu que és un model de col·laboració entre investigadors educatius i decents, ja que hi ha compromís seria el nus i la possibilitat d’establir un lligam entre elements dispars per tal de llençar-se a l’aigua.
Què creus que volen dir els autors quan afirmen que "la innovació noi és nova"?
Volen expressar que la innovació no consisteix simplement en crear alguna cosa totalment nova i revolucionària des de zero. En lloc d'això, es refereixen a la idea que la innovació sovint implica combinar i adaptar idees, conceptes o tecnologies existents per aportar valor en un context o aplicació diferent.
Què és per a tu ser innovador?
Ser innovador implica pensar de manera diferent, desafiar els paradigmes establerts i estar obert a explorar noves possibilitats. No es limita a generar idees, sinó que implica posar-les en pràctica, transformant-les en realitat. Això requereix la capacitat de convertir la creativitat en acció i la voluntat de treballar amb perseverança per aconseguir els objectius proposats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada