TASCA 2. L’OFICI D’ENSENYAR
1. El primer text parla de dues maneres d'entendre l'ensenyament? Podries definir cadascuna d'elles breument amb una frase?
D’una banda, el primer enfocament educatiu se centra en la necessitat establir estàndards que reflecteixin els resultats i l'autonomia dels docents i les escoles.
D'altra banda, el segon enfocament té com a objectiu comprendre millor l'aula i el docent, i s'enfoca a veure el docent com a algú capaç de plantejar desafiaments, reflexionar-ne i avaluar-ne la pràctica docent.
2. Amb quina de les dues maneres t'identifiques més i per què?
M’identifico més amb lasegona manera d'entendre l'ensenyament ja que per a mi no són tant importants els resultats sinó que valoro molt més el progrés i l’evolució durant el procés d’aprenentatge.
3. Quin sentit pren la metàfora del "rai" en aquest text?
El sentit que li trobo a la metàfora es que si volem buscar una informació i cooperem entre tots, en principi no hi ha d’haver cap problema.
4. Què creus que volen dir els autors quan afirmen que "la innovació noi és nova"?
Això penso que té relació amb les escoles i en el món de l'educació en general perquè sempre ha existit innovació i tendència al canvi per millorar l'educació.
5. Què és per a tu ser innovador?
Per mi ser innovador en el camp de l'educació implica abordar els desafiaments actuals amb creativitat i adaptabilitat. És explorar noves metodologies que fomentin l'aprenentatge actiu i significatiu dels més petits. És utilitzar la tecnologia de manera equilibrada per potenciar les seves habilitats i motivar-los en el procés d'aprenentatge. És treballar en col·laboració amb altres professionals per intercanviar idees i experiències, enfortint així la pràctica docent.
És, en definitiva, créixer i evolucionar constantment per oferir als infants una educació de qualitat i adaptada als seus temps.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada