PREGUNTA 5: QUIN TIPUS DE CORRECCIÓ S'HI ACOSTUMA A FER?
1. Síntesi general
Un cop analitzades totes les respostes de la pregunta 5 del formulari, que corresponia a quin és el tipus de correcció que s’hi acostuma a fer en les activitats de llengua oral a l’escola, hem pogut veure que es segueixen unes tendències.
De manera global, suggereixen que les correccions que s’acostumen a fer quan es duen a terme intervencions orals es troben entre el to de veu, la vocalització i pronunciació de les paraules que componen el discurs, l’entonació, el ritme, els possibles errors gramaticals i fonètics, la claredat amb què s’expressa el discurs i la postura corporal, pel que fa el llenguatge no verbal.
2. Selecció d'afirmacions breus
Hem seleccionat un seguit de cites que considerem com les més completes i il·lustratives d’aquestes tendències esmentades anteriorment:
“To de veu, ritme, vocalització, errors gramaticals i llenguatge no verbal.”
“Per mitjà de rúbriques, les mestres avaluen la claredat, l'adequació, la posició corporal, el to de veu, el vocabulari, el registre entre d'altres.”
3. Paraules clau: quines 5 paraules clau identificaríem?
Gramàtica
Fonètica
Vocalització
To de veu
Llenguatge no verbal
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada