Quines pràctiques els han cridat l'atenció a l'escola que han visitat?
Els ambients (espais): com a espais cada aula estava dedicada a un ambient particular i, a més, els infants de diferents edats interactuaven entre ells. A més a més, també parlaven del que estaven manipulant.
Per què els han cridat l'atenció?
Els ha cridat l'atenció perquè és una pràctica que no fan habitualment al seu centre. Han vist que, tot i tenir certs dubtes o inquietuds en començar el projecte, han pogut tirar-lo endavant de molt bona manera. Això els ha fet veure que els canvis també són possibles.
A més, també han trobat interessant el fet que les famílies participen activament en tot el procés i el que es fa en el centre.
Reflexionant sobre el que han vist acaben reflexionant sobre com ho fan ells al seu centre. Poseu-ne algun exemple.
Un exemple és quan reflexionen sobre la literatura i la lectura al seu centre. Veuen que gràcies a diversos factors (més formació, recursos...) han pogut millorar la qualitat d'aquesta i oferir més coses als infants.
També sobre quin és el paper que té el mestre i la seva intervenció en el dia a dia a l'escola.
Quines conclusions extreuen sobre el grau d'intervenció dels docents?
Creiem que no treuen cap conclusió concreta, tot i que sí que donen una opinió pròpia. Diuen que depenent de com intervingui la mestra es crea una situació o una altra dins les aules. El fet de tenir un paper més participant o més observador fa que una mateixa situació es pugui acabar desenvolupant de diferents maneres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada