ELS RATOLINS CECS
1) Fes el recompte de torns:
- Infants: 45 en total, està equilibrat. Tot i que la Maria només té un torn i en Miguel i l'Helena tenen forces torns. És un intercanvi ric.
- Mestra: 18 torns
2) Busca exemples de:
- La mestra recollint aportacions:
La mestra li diu a la Yunan, si després de llegir el llibre, podrà compartir amb els companys/es si és el mateix que li explicava la seva àvia. (acull la seva aportació)
- ''Yunan, después de leer el libro nos dirás si la historia es parecida a la que te cuenta tu abuela, ¿de acuerdo?''
- ''Es un personaje de una historia que todos conocemos.''
- ''Ah, sí, ¿cómo lo sabes, Marcos?''
- La mestra reconduint idees
- ''Cuando lo veas, se lo puedes preguntar y nos lo dices. Volvamos a la portada y a los siete ratones.''
La mestra li diu a la Yunan, si després de llegir el llibre, podrà compartir amb els companys/es si és el mateix que li explicava la seva àvia. (recondueix l'aportació)
- ''Yunan, después de leer el libro nos dirás si la historia es parecida a la que te cuenta tu abuela, ¿de acuerdo?''
- Infants aportant idees a un mateix tema
- Raul: ''si, si, son ratones''
- Carla: ''Nos contará cómo viven los siete ratones''
- Javier: ''A lo mejor explica cómo son y dónde viven''
- Aportacions que no queden recollides a la conversa general
En el moment que parlen del ratolí Perez, ella recondueix directament cap a la conversa a través d'una pregunta.
- ''Ahora vamos a cerrar los ojos. ¿Qué colores podéis ver?
- Mestra començant un tema nou
- ''Ahora vamos a cerrar los ojos. ¿Qué colores podéis ver?
- ''¿De qué puede tratar?''
- Nen o nena començant un tema nou
- ''Hay seis ratones, no siete''
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada