Tasca 10 - Mestres dialogant
Quines pràctiques els han cridat l'atenció a l'escola que han visitat?
Els infants de diferents edats interactuen entre ells i elles de manera autònoma.
La varietat de materials que hi ha en tots els espais de l’escola.
Poder observar els espais de lliure circulació amb activitats més autònomes per als nens i les nenes.
Per què els han cridat l'atenció?
Els han cridat l’atenció perquè poder fer aquesta visita els ha donat diferents eines i recursos per tal de poder aplicar-ho a la seva escola. Donant-los més confiança, a l’hora de poder aplicar-ho en la seva tasca educativa.
Reflexionant sobre el que han vist acaben reflexionant sobre com ho fan ells al seu centre. Poseu-ne algun exemple.
Marcos: “La coordinadora explicó que han ido evolucionando e introduciendo cambios a medidas que se han ido sintiendo cómodas o realmente vencidas de que esos cambios mejorarían la participación, la interacción entre ellos y la inclusión de todos. Y creo que esa es una buena estrategia. Nosotros solo nos estamos planteando dejar más espacio para la actividad libre, para la interacción libre, para incrementar la iniciativa de algunos y dejar que decidan solos, observar a algunos niños…”
Quines conclusions extreuen sobre el grau d'interacció dels docents?
Els i les docents han arribat a la conclusió que l’aprenentatge que fan els nens i les nenes va en funció de les intervencions i rols dels mestres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada