dilluns, 29 de maig del 2023

Tasca 10 - Mestres dialogant

 Tasca 10 - Mestres dialogant 

Quines pràctiques els han cridat l'atenció a l'escola que han visitat?

  • Els infants de diferents edats interactuen entre ells i elles de manera autònoma. 

  • La varietat de materials que hi ha en tots els espais de l’escola. 

  • Poder observar els espais de lliure circulació amb activitats més autònomes per als nens i les nenes. 


Per què els han cridat l'atenció?

Els han cridat l’atenció perquè poder fer aquesta visita els ha donat diferents eines i recursos per tal de poder aplicar-ho a la seva escola. Donant-los més confiança, a l’hora de poder aplicar-ho en la seva tasca educativa. 


Reflexionant sobre el que han vist acaben reflexionant sobre com ho fan ells al seu centre. Poseu-ne algun exemple.

Marcos: “La coordinadora explicó que han ido evolucionando e introduciendo cambios a medidas que se han ido sintiendo cómodas o realmente vencidas de que esos cambios mejorarían la participación, la interacción entre ellos y la inclusión de todos. Y creo que esa es una buena estrategia. Nosotros solo nos estamos planteando dejar más espacio para la actividad libre, para la interacción libre, para incrementar la iniciativa de algunos y dejar que decidan solos, observar a algunos niños…”


Quines conclusions extreuen sobre el grau d'interacció dels docents?

Els i les docents han arribat a la conclusió que l’aprenentatge que fan els nens i les nenes va en funció de les intervencions i rols dels mestres.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

TASCA 2: L’OFICI D’ENSENYAR

1. El primer text parla de dues maneres d'entendre l'ensenyament? Podries definir cadascuna d'elles breument amb una frase? La p...