|
D1: PENSAR |
D2: FILOSOFÍA |
D3: “QUÈ ÉS UN AMIC?” |
PREGUNTES |
-Què tens al cap? -Com sé en el que penses? |
-Què significa fer
filosofia per vosaltres? -Sou adults o infants? Per
què dius que ets un nen? -El papa, la mama i la
mestra podem fer coses que vosaltres no podeu fer? -Hi ha coses que no podeu
fer ara però després si? |
-Què és un amic? -Com saps que és un amic? -Als amics els estimem com les
parelles? -La mama és una amiga? -Els amics poden enfadar-se? -Un germà i una germana poden
ser amics? |
RESPOSTES |
-Un cervell -Una memòria -Papa -S’ha d’obrir la boca
perquè surtin. -Parlar i menjar si fa
falta... |
-Parlar -Reflexionar -Pensar -Nens, perquè sóc petit i
els meus pares són grans. Els més petits treballen, els grans també. -Sí, fer fotografies. |
-Els amics són per jugar. -“A vegades li dona la mà,
després li dona a un altre perquè ja té una mà.” -Els novios es fan
petons a la boca i es casen. -La mama em fa petons a la
boca. -Discutim entre amics |
RETORN |
-Tens un cervell, molt bé! -Tens una memòria -Hi ha un pare al teu cap. -I perquè surti alguna cosa, què fa falta? -Tens raó. (Durant el diàleg la afirma les respostes dels infants i extreu més
informació per fer-los més partícips.) |
(Intent de crear un diàleg
per part de la mestra, però hi ha poques intervencions i les que hi ha són
curtes). |
Bon diàleg entre els
infants i la mestra. Molta participació dels
infants, gràcies a la mestra que els fa partícips. |
TEMA |
Reflexionar i pensar |
Els adults i els infants |
Els amics i les amigues |
REFLEXIÓ POSTERIOR DE LA MESTRA |
Sorpresa de la mestra per
la gran participació dels infants i la compenetració entre tots els infants
de l’aula. |
Sessió massa llarga pel
poc resultat extret. Esperava més participació
per part dels infants |
Diàleg correcte per la
participació dels infants, ja que comentaven el seu entorn i les seves
vivències. |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada