diumenge, 4 de juny del 2023

Tasca 4: Llegir i parlar

TASCA 4: LLEGIR I PARLAR

Respostes al formulari: 

 1. Context: en quina situació es produeix aquest diàleg? quina relació hi ha entre el context i el diàleg?

Es produeix a una aula d'infants de 2 anys, on hi ha diferents ambients que cohabiten a l'aula. La relació entre el context i el diàleg és que en aquest mateix context dels diferents ambients hi ha un d'ells que està dedicat als llibres, una nena li dóna un llibre per llegir a la mestra i la mestra fa que els infants que participen, dialoguin a partir del que passa al llibre. 

2. Interacció adult - infants: quin rol hi té l'adult? quins mecanismes de participació desplega?

L'adult principalment és el guia d'aquest diàleg i, a més, el mediador. Els mecanismes de participació que utilitza són en base a base de preguntes retòriques i preguntes per a que responguin, fa que els infants participin. 

3. Interacció infants - infants: com es relacionen entre ells? quines diferències s'hi pot veure?

Els infants responen les preguntes de la mestra, tot i que hi ha infants que participen més que altres, al final veiem com participen tots. 


Font: https://serveiseducatius.xtec.cat/creda-jordiperello/portada/llegir-per-parlar/


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

TASCA 2: L’OFICI D’ENSENYAR

1. El primer text parla de dues maneres d'entendre l'ensenyament? Podries definir cadascuna d'elles breument amb una frase? La p...